Fredag

Efterlängtade fredag!! Vi överlevde helvetets veckan. Bra jobbat!! :D Så otroligt skönt att den är över, har aldrig längtat efter fredag så mycket tror jag =) Den här veckan har bara varit bajs, så nu hoppas jag verkligen att nästa vecka blir bättre. Eller haha den kan som inte bli sämre :P

I helgen blir det bara att de det chill, åkter till robin imorgon och ska väl va där tills på söndag. Ska försöka plugga lite matte så jag kan de när det är nationella på tisdag. Och på måndag ska jag till tandläkaren. Faktist lite nervös över vad dom kommer säga. Eller vad som kommer att hända rättaresagt. Men det går nog bra.  Och på onsdag händer nog inget spec. Och sen är vi lediga torsdag och fredag så de blir en kort vecka :D
men nu ska jag n og.. typ gå ut och gå eller något
ha de bra
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0