Tisdag

Hej hej!

Haha .. det där med utvecklingssamtal.. Jag var helt säker på att jag skulle ha det idag. Och sen kollade jag på papperet imorse när jag vaknat. Och då ser jag att det var igår jag skulle ha det. Så jag mailade min lärare och skrev att jag hade kollat helt fel. Så jag fick komma och ha det idag istället. Och som tur va var det bara positiva saker så de kändes skönt. Men pinsamt var det.

Annars har de inte hänt så speciellt idag. Kalle kom förbi imorse, super trevligt. Och efter utvecklingssamtalet gick jag ner på stan och träffade Robin. Tog bussen hem till mig och sen såg vi bara på tv och tog de chill. Sen åkte han, skulle på opera eller något med klassen eller något sånt, så nu sitter jag bara och räknar ner minuterna tills han kommer tillbaka och kryper ner i sängen brevid mig!

Nu ska jag gå och hämta vatten och en alvedon. Så vi hörs när vi hörs
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0