Torsdag

Hejsan hejsan.

Hur mår ni? =) känner mig fortfarande otaggad, men snart är det helg så då får jag väl se till att hitta på något roligt! Just nu sitter jag i soffan med min farmor och tittar på nått program om kvinnor som är helt sjukt feta och dem trivs verkligen med sin kropp och sin vikt. och nu kom mamma och bytte till , ja va kan det vara nått på ettan . antikdeckarna eller något sånt^^ haha Hon är söt hon!
Från de ena till de andra så här den här veckan har gått ruskigt seg, och imorron är det äntligen fredag! Och nu får ni ta och bli frisk till på måndag tjejer!=)
Morgondagens planer är väl inte heller så speciell. Det blir skolan under dagen till halv två och sen blir det kanske att fara och hälsa på sötnosarna på dagiset, får se hur det blir, skulle iaf vara kul för jag saknar dom! blablabla nu ska jag sluta prata och titta på antikdeckarna med mamma ;)

Puss
R<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0