Torsdag

Huvudvärk huvudvärk och åter huvudvärk. Jag dör snart :P Och trött är jag haha och träningsvärken !! huvva.  Lisa klagar massooooor idag. eller ja, som vanligt då! umm .. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. Dagen har väl rullat på, förstår dock inte varför jag är så trött hela tiden, jag sover ändå mkt. Oså hade vi locking idag. Grymt kul och svårt ^^ haha eller ja, mkt och tänka på och man måste väl som komma in i stilen och musiken. Men inget klår hip hop. Så underbart kul!
Jag tror nästan att jag ska gå och lägga mig och sova bort huvudvärken nu ^^ känns som lite smart så jag känner mig helt pigg imorron kväll , tjejkväll. Det taggar vi =)

Godnatt på er!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0