Måndag

Idag är jag trött helt galet trött.. uscha. glad att jag slutade någorlunda tidigt iaf =) En ny kurs började iaf idag, frk. Den verkar som det är just nu inte speciellt rolig. Men vi får se hur det blir =)
Annars har det inte hänt spec mycket alls. Jag och elin ska anmäla oss till dansen ikv. Har tagit sin lilla tiden men nu är det på g. Känns skönt! Saknar det som fasen känner mig så otroligt lat när jag inte rör på mig nått typ : P får ta och bli nån ändring på det nu tycker jag!
Ikväll blir det nog inte så mycket , sängen lockar som fasen. men jag får försöka hålla mig vaken ett tag till så att jag kan sova inatt =)

Ha en bra kväll! Pussar

R<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0