Lördag

Tjosan :)
Hur mår ni ? Jag mår väl bra än så länge iaf :P Min bror har fått vattkoppor så jag är livrädd för att jag också ska få de, har tyvärr inte haft det förut, Tänk som mkt jag kommer missa i skolan om jag blir sjuk. usch nej nu ska vi inte tänka negativt. jag kommer inte bli smittad!
Igår va jag hos älsklingen. Kollade album från när han va liten *galet söt ;) * oså såg vi på film! Och sova med dig måste va bland det bästa som finns! <3333
Och sen när jag kom hem var det mat och ja , efter det har jag inte gjort så mycket!

Nu ska jag krypa ner i sängen och se på film! På tal om det så var jag tvungen att ominstallera hela datorn så nu är allt borta ;D känns ju sådär lagomt kul ^^
Pussar
R<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0