Godnatt

Har precis sett klart någon dokumentär på ettan, öga mot öga tror jag den hette. Handlade om personer som är i behov av medlar, typ rån, misshandel osv. Ganska intressant faktiskt. Misshandel är något som jag verkligen reagerar på. Även om det bara är på film jag blir som en zombi.

Men jag tror också att de mesta har en mening. Om man blir utsatt och tar sig igenom det visar det bara hur otroligt stark man är som person, och man borde dela med sig av sina erfarenheter, tankar och känslor till personer som alls är lika stark som man själv varit en gång. Och har man en gång varit med om det så sitter det kvar för alltid , men det är något man måste lära sig att leva med, det måste bli en del av sitt liv. Men det går! Man får aldrig ge upp, alltid kämpa.
Nu blev de här som nått typ pepp tal ^^ haha

Men.. Att tänka på hur man beteer sig mot andra människor en extra gång är något som man måste tänka på. För livet kan förändras på bara några sekunder och då blir det sig aldrig mer likt.

Nu ska jag ta och lägga mig upp tidigt imorron =)
Sov gott
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0