Tisdag

Varje tisdag har börjat kännas som onsdag? Jag förstår inte!  Idag har det inte varit någon bra dag alls. Huvva.. den har varit längre än den brukar, kan iofs bero på att jag knappt sov något och var väldigt trött.. 
Sitter och tittar lite på the notebook , helt underar film. För er som inte sett den rekomenderar jag den verkligen. Jag älskar den.

Imorron blir det ingen sovmorron utan börjar 8.20 fast slutar kl 12 typ så de blir skönt. Men kommer förmodligen inte hem förän sex kanske ^^ Imorron händer det massor, så kika in imorron så berättar jag mer om det då =) Hmm.. ne det var nog allt för idag. Nu är det dags att sova.
Hoppas ni haft en bra dag
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0