Tisdag

God morgon! =)
Ligger kvar i sängen, snuvig och hostig som fasen så det blev ingen skola idag! Får jobba hem ifrån istället funkar det med.
Vaknade första gången kl halv nio imorse av att min hund skällde och sen hörde jag en duns. Sprang och kollade vad som hade hänt. Och ja då hade han trasslat in sig i nå sladdar och rivigt ner nå blomkrukor i köket =P  Knäppskalle som han är. Han skämdes iaf haha de syntes klart och tydligt ^^  Nu ligger han här inne på mitt rum och sover. sötnosen!

Ja , det händer väl inte så mycket idag ska försöka bli piggare och sen ska jag väl plugga och städa lite också. Och jag är grymt  sugen på att baka något gott. Blir som aldrig av när jag väl säger att jag ska göra det :P Vi får se hur det blir med den saken..

Vi hörs senare!
Pussar

Robin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0