Sova snart igen? (a)

Jag somnade där innan maten sen kom mamma och väckte mig så då var jag tvungen att kliva upp. men direkt efter jag hade fått i mig lite mat så gick jag och la mig igen men jag är fortfarande trött. Helt sjukt :P  Blir ingen skola för min del imorron. Jag känner att jag verkligen inte orkar. Mår inte alls bra och de händer inte ofta nu förtiden, inte om man jämför med förut iaf då var det riktigt illa ;D
Nu ska jag skutta iväg och göra lite varm oboy och kanske ta nån sockerkaka bit :] mums!  Sen krypa ner i sängen och kanske se nån film och sen ringa älsklingen!  och sen sova igen (A)
Så vi hörs imorron!
Godnatt på er! pusssssssss
bobbiiiiin <333


Just ja, här kommer nån bild från helgen.
 

 

Haha , dock så ser dom ut som jag vet int vad, men de är bilder iaf ; )
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0