Söndag

Tjeeeeeeeeeeeeena!

Orken har tagit slut för den här grejen och det känns som att det kommer hålla i sig ett tag... Blir som att jag kommer till sidan då jag ska logga in och börjar skriva och plötsligt tappar jag lusten för det och skiter i det.. men jag kan berätta vad som hänt i veckan. Minns inte riktigt när jag skrev sist men om ni hört det får ni väl höra det igen ^^ ..
Förra lördagen var de ju alla hjärtans dag. Så då åkte jag ner på stan med carro, gick runt och kikade lite, sen mötte jag upp robin oså for vi hem till mig. fick såna där otroligt goda hjärtans oså ett kort som han hade skrivigt otroligt sött. Oså fick jag ett otroligt fiint halsband. Kan fota sen =)  hmm.. resten av kvällen såg vi film och hade det as mys!

Denna veckan har det faktist inte hänt spec mycket. .. eller ja, jag hade dans i onsdags oså hade vi nån novellanalys som skulle in. ^^

ne nu ringde robin så jag ska va lite social ,
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0