ops..

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, jag som började bli bra på att uppdatera, aja nu gör vi ett nytt försök igen ^^ I torsdags hade det inte så mycket, hade dans efter skolan oså va jag med robin på kvällen. Och i fredags så var jag på skolan sen följde Linnéa och Maria med till sjukhuset, tack!, Där jag var tvugen att ta nå blodprover. Inget jag gillar :P skjutit upp det galet länge men ja var ju som tvungen så de var bara att pallra sig dit! Sen så ringde jag och bokade tid som jag också skjutut upp. Dock lite längre typ sådär hm nästan ett år? (A) haha
Och sen så gjorded jag maria och linnea pizza och åt massor med gott. En super trevlig tjejkväll som vi verkligen måste göra om!
Och idag har jag bara sovit och sett på film typ ^^
Om ni har tur så tar jag mig tiden imorron att lägga in några bilder ;D vi ser väl^^
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0