Lördag

Hejsan =)
Idag är det lördag vilket innebär alla hjärtans dag =) Som det är tänkt ska jag tillbringa hela dagen med robin, vet inte riktigt vad det blir än, men hur det än blir så blir det iaf kanon!

Jadu.. har tänkt logga in och skriva men precis då jag ska göra det har jag totalt tappat lusten för det så det är därför det inte blivigt något inlägg!
veckan har iaf gått någorlunda bra, var på sjukhuset i tisdags,gick bra, ska ringa på vårdcentralen så att jag kan få träffa en sjukgymnast så snart som möljlig för det tror jag verkkligen behövs och skulle göra saken mycket bättre. Ja.. annars har det nog inte hänt så mycket dagarna har rullat på. Just ja! Det blev ingen dans alls denna veckan. tråkigt nog. men men ,bara några dagar kvar tills onsdag , visst ?;D  haha

Nä, nu ska jag gå och göra mig i ordning så att jag inte ligger kvar i sängen när han kommer :)
Ha en toppen dag så hörs vi
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0