Lördag

Tjenis penis.
Allt bra?  Jag mår toppen =)
Haha som vanligt så har jag inget minne av när jag skrev sist så de ni läst kanske ni får läsa igen men de gör väl inget ? (A)
Men ialla fall.
I torsdags var det verkligen en helvetes dag!  Redovisning och prov och jäkla idrott också.  eller ja , idrott är kul, men inte när man tvingas ut på isen i något som känns som betong klupmar på fötterna och hjälp på huvet. Så snygg man måste varit :D haha ..

Men nu har vi lov, vilket känns otroligt skönt. Mer lägligt kunde det inte kommit. helt slutkörd!
blablabla.. nu ska jag sluta. Det positiva är att när jag väl skriver blire det ett hyffsat långt inlägg och inte bara något ord ;D
Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0