Torsdag

Tjolahopp
Dagarna bara flyger förbi och det är snart helg. Underbart!  På tal om helg så är det bara en vecka kvar eller rättere sagt tre skoldagar kvar nästa vecka och sen är det påsklov. Hur otroligt bra låter inte det? :D
Igår fick vi sluta lite tidigare så jag passade på att gå på um för att prata med dom om mina p-piller. Gick bra, slapp boka tid och fick prata med en direkt. Så nu har jag nya och det känns redan bättre. Inte alls lika mycket huvudvärk som innan och det känns så otroligt skönt.

Hmm.. Idag fick vi också sluta tidigare så då åkte jag hem direkt vilket var väldigt skönt. Somnade dock ett tag när jag kom hem (A) Oså lagade jag mat åt familjen vilket kanske inte händer allt för ofta, gott blev det i alla fall =) 
Nu har jag precis duschat och ska väl snart sova tror jag. 
Jag har börjat somna sjukt tidigt. Galet skönt !  
Hoppas ni har haft en bra dag.
Pussar
R<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0