Torsdag

Tjena!
Haha gårdagen var så otroligt rolig, nått som jag verkligen ska göra om. När vi kom dit fick vi dela in oss i lag på tre till fyra personer. Tack och lov fick vi välja lagen själv :P Jag var med Carro, Linnéa och Maria. Vi hade sjukt kul :D Två timmar för fort. Men efter det så gick jag och carro och åt och gick lite i affärer. Sendan kom Robin ner på stan oså åkte vi hem till mig, Han är helt underbar!!!  Kalle kikade förbi en sväng oså tog vi en promenad med hundarna.
Och idag.. Har vi typ bara lega i sängen och myst oså tog vi ett bad och hoppade ner i sängen och såg film och såg kladdkaka :] Bättre än honom finns verkligen inte!



Jag älskar dig bobbin! <3

Vi hörs senare!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Carro den bästa ;D

Såg kladdkaka?

Hur gör man då ? :P

du är söt du!

2009-04-09 @ 23:24:41
Postat av: Lisa



Haha lisa trött kanske :]

2009-04-11 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0