Onsdag

Vill ni veta en sak?! Jag är brunhårig igen ^^  färga håret har verkligen blivigt ett beroende för mig. Men nu ska jag inte färga mer förän i sommar och denna gången ska jag hålla det också! Jag ska!
Haha och idag ska jag faktist vara duktig. Ut och springa, har sagt det i veckor nu men det har som aldrig blivit av. Men nu jävlar ska jag ta tag i det ;D ..måste bara vila magen lite.. haha :P hänt något mer roligt då .. hm.. just ja igår körde jag i stan för första gången. Tack och lov var det ingen bil bakom mig, så de gick ^^ inge motorstopp heller, fast dock nära nångång haha men de räknas inte. Ska ut med mamma ikväll igen. För jag ska ha körkortet så fort det går!! Och före robin! haha

Ha en bra dag
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0