Måndag

Jag vet.. nu har jag vart dålig på att skriva igen. Men jag har verkligen inget vettigt att skriva om så då känns det onödigt :p em.. idag har det inte hänt så mkt.. blev hem skickad från skolan, mådde inte alls bra, somnade när jag kom hem och vaknade av att älsklingen ringde och väckte mig.. som han hade sagt. Han är underbar. Men iaf.. kollade febern och de visade sig såklart att jag hade de. Känns inge kul alls. Och jag har ingen lust att vara hemma från skolan imorgon för de är så otroligt tråkigt . så vi får hoppas på ett mirakel under natten!

Till veckan händer nog inte så mycket heller skulle jag tro.. Eller ja, valborg såklart. ska bli kul. Umgås med folk och chilla bara. sedan.. haha ja.. de är väl de som händer typ.. ne.. jag återkommer dagen då jag har något vettigare att komma med än det här ^^
Ha det bra så länge
pussar.

Jag älskar dig robin persson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0