Onsdag

Hej hopp ;D
Jag klarade redovisningen , jag är grymt stolt över mig själv :D  Men jag förstår inte vissa personer de gör jag verkligen inte. För vissa är de faktist itne lätt att göra sånt och de tycker jag att man måste acceptera, grymt dålig stil att sitta och pressa nån sådär..
Aja nog om de, stressade hem efter skolan , packade om och for ner på stan och träffade tobias va där med han ett tag sen kom elin och vi gick iväg till dansen. Galet kul som vanligt och världens bästa danslärare. Kommer dock att ha grymt ont i bena imorron men that´s life ;D haha
Sitter och ser på efterlyst nu så vi hörs senare : ) ha en bra kväll och sov gott ;D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0