Lördag

Trötter....
Det blev en låååång kväll igår , och rolig : )
Först mötte jag upp carro och tobias oså gick vi tillsammans till Najda där vi drack hade snackade och hade trevligt , senare kom kalle, alex och bina och gjorde oss sällskap .
Sen började vi röra oss ner mot stan , vi tog dock fel buss och höll på hamna i ersmark. haha  Men vi kom fram tillslut iaf ^^  hm .. sen träffa vi bakke och ja minns fan inte va vi gjorde , men jag minns att vi träffa nån as skum snubbe iaf :p hah
Sen for jag med han till hans lägenhet.
Kom hem kl typ 12 eller nått idag , och då tittade kalle förbi : ) sen dess har jag typ bara sett på teve.

Och de ska jag forsätta med :] hörs kanske ikväll!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0