: )

Ligger i sängen och glor på tv.. som jag gjort i princip hela dagen :P haha men de har varit skönt, känner mig mycket piggare nu än vad jag gjort tidigare idag. Kanske klara mig från att bli sjuk ändå, för sånt har vi inte tid med ;D

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, jag och carro pratade om att fara och fixa lite saker till vårat projektarbete , får se hur det blir med det.
Och på tal om de så kom jag just på att jag har en bok som jag måste läsa ut .. Känns as jobbigt att sätta mig och läsa den . den är otroligt bra , men hemsk. helt sjukt hemsk. Men ja .. Den får en verkligen att inse hur bra man har de. Även om jag varit med om mycket har jag de bra nu. Familj underbara vänner osv . Ta inget förgivet lixom .

Men nu ska jag sluta skriva , annars vet man inte hur de slutar ..
Ni får sova gott och jag ska försöka bli trött. haha
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0