Söndag

Oj.. Nu var de ett tag sen jag skrev. Varken haft tid eller ord för att skriva. Men i tisdags hände de väl inte spec mycket tror jag inte vad jag minns iaf ^^ Och i onsdags hade jag dans oså var jag med älsklingen på kvällen , i torsdags var de dans igen ,vi fick en extra tid att dansa på eftersom vi är så många och ska ha uppvisning snart, kommer bli helt galet coolt, och när jag kom hem var jag helt död så jag somnade ^^ haha  och ifredags var jag på stan , och sen var jag bara hemma och tog de lugnt vilket behövdes. Och igår spenderade jag dagen med tobias :) Och nu .. ja nu sitter jag i soffan och kikar lite på tv. Dom andra åkte precis iväg till min mormor så är själv hemma hela dagen. 
Och till veckan blir de nog inte heller så mycket bloggande, de här kommer bli en helvetes vecka. har ingen aning om hur jag ska få tid till allt. 

Ha en bra dag.
Kanske lägger in lite bilder senare om jag har orken :)
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0