Torsdag

Precis sett the notebook. Jag älskar den! Kärleks filmer är inte något jag borde se på men den va väldigt väldigt bra. Tänkt om den där äkta kärleken finns där ute någonstans. Men de tvivlar jag mycket på!! Aja iaf hade arl prov idag de känns som att det gick bra fick även tillbaka provet vi hade i kök. Hon sa först att jag inte klarade de när jag frågade, men när jag väl fick tillbaka provet hade jag fått vg+ så jag är galet nöjd :)
Imorron är det sista dagen i skolan. Terminen har gått fort känns som att vi började nyss. Börjar halv nio och slutar typ tio eller något sånt. Sen ska jag ner på stan med carro och linnéa typ och försöka hitta dom sista julklapparna!  Och kvällen..får se vad som händer då :)

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0