Söndag

Hoppsan, var ett tag sen nu, minns inte ens vad jag skrev i förra kanske ska ta och kika efter : P

sådär ja,

Redan andra advent (längtar som fasen till julen, all god mat, få åka bort, till landet, till min mormor och fira julen som vi alltid gjort med familjen. Jag bara älskar det! ) och jag har hunnit med mycket sen sist jag: )
två veckor praktik på dagis, hur kul som helst jag älskar det! Och saknar dom som fasen! Mina gullungar :) Aja vad mer har hänt, Hade uppvisning med dansen igår gick toppen , även fast kvällen blev ganska förstörd. Och idag är jag helt slut, gör  ont över allt.
Nästa tremin ska jag bara satsa på skolan och dansen, ingenting annat. De blir enklast så, och jag älskar verkligne att dansa, jag mår bra av det. Och för att bli bra måste man träna och de är precis vad jag ska göra! Längtar redan tills allt drar igång igen :)
Nu ska jag gå och göra en hårinpackning, för jag mitt hår mår inte bra efter gårdagen haha

Ska försöka uppdatera oftar, bara de att allt känns tungt just nu. Men jag kämpar på!

Ha en bra söndags kväll :)
/ Puss Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0