Söndag

Hej hej! Allt bra ? Jag mår bara fint =)
Inte länge kvar till julafton nu, hur kul som helst, Åker till min mormor på tisdag och kommer att vara där till kanske lördag eller något sånt :)  Ska bli skönt att få komma bort från stan ett tag.
Vad händer annars då .. hm I fredags var de jul avslutning på skolan , inget spec som hände där precis. Sen gick jag, linnéa och maria ner på stan och kikade efter lite julklappar, hittade en åt min pappa sen blev de som inge mer, Sedan kom robin och vi for hem till mig. Såg hela fyra filmer ^^  haha 
Och igår hände de inte alls mycket. Eller, jag och mamma var på coop och lite affärer och köpte lite julklappar, och jag köpte även en svart klänning till julafton. Och på kvällen klädde jag julgranen, alldeles själv :D haha Sen idag har jag inte gjort något alls. SKönt de med =)

Ska försöka blogg under dagarna vi är hos min mormor också så datorn åker med dit. Får se hur jag löser de där med internet annars berättar jag när jag kommer hem! 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0