Söndag

Haha de där med att skriva mer gick ju inte alls så bra. Fast iofs känns det onödigt att skriva när jag inte har något vettigt att skriva och inte för att jag har de nu men ändå. Tänkte jag skulle berätta lite om vad som hänt i veckan. På skolan fick vi veta att vi hade hur mycket plugg som helst, precis dom två sista veckorna. Och plugga är något jag borde göra just nu :P haha Annars har jag varit med linnéa en massa i veckan. Hur trevligt som helst. Ligga upp och ner i fotöljen äta godis och plugga är inget vi rekomenderar precis ;D haha men kul hade vi.
I fredags var det fest i obbola. Började dock inte så bra men slutade bra iaf. Jag hade kul. Slutade iaf med att jag sov hos linnéa : ) Igår gick vi ner på stan och skulle hitta nå julklappar, Gick åt helvete ;:P haha men hon hittade iaf ;D
Och ja.. nu är det söndag och tredje advent. Bara en vecka kvar i skolan. Sen är denna termin slut. Har gått läskigt fort bara nästa tremin kvar sen är det sommar igen : D




 I fredags : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0