Onsdag

Hejsan hoppsan :)
Titta de har bara gått tre dagar sen jag uppdaterade sist ;D Nu är jag duktig!! Två dagar kvar av skolan, känns otroligt skönt : )
Idag julpysslade vi, inte bra på de  nånstans men det var trevligt! Min dag igår va däremot inte alls lika kul. Började med procent i matte och jag är helt värdelös på det :P  haha Sen hade vi svenska redovisning gick faktist bra och jag är stolt över att jag gjorde! Sen åkte jag iväg till sjukhuset och kolla lederna. Hade en kandidat där så de tog sin tid, men hon var duktig. Ska få träffa en sjukgymnast och sedan få åka tillbaka till sjukhuset om nån måndag och se vad dom säger : )
Och när jag kom tillbaka så hade jag eng redovisning och sedan var det redovisning haha

Imorron är det sista provet innan jullovet : ) som jag nu borde plugga till : P haha

Ha en bra kväll puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0