Julafton

God kväll :)
Haft en bra dag ? Min har varit toppen, som dem alltid är under julen. Jag älskar det. Galet skönt att inte vara i stan utan att vara på landet med familjen så underbart!
Berättar mer om dagen när jag kommer hem på fredag eller lördag eller ja, när dem nu bestämmer sig för åka hem, och just nu känns det som att jag kan stanna här ett bra tag till. så lungt och skönt! Bilder kommer senare :)
imorron ska jag nog försöka få med pappa ut och övningsköra lite grann hade jag tänkt. Sitter och lånar internet av grannen btw, funkar inte inne så jag sitter i bilen ;)  Varmt och skönt.
Ne nu ska jag gå in och kanske se om det är någon bra film på tv eller något liknanden :)
Ha en fortsatt bra jul
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0