Fredag

Hemma igen efter några dagar hos min mormor. Underbart att ha fått spendera tid med familjen ute på landet. =) Just nu sitter jag i sängen, inte alls trött eftersom jag sovit större delen av dagen hehe. Happ.. vad ska jag skriva om då ... kan berätta om hur min jul va :)
Vi kom dit på tisdag kväll *ett tag trodde jag att vi aldrig skulle komma fram :P* Lagade mat och sen såg vi bara på tv =)  På julafton så åt vi en mysig frukost och sen under dagen kom larsa,monica,carro, emma och benka. Såg på kalle anka som alltid såklart. Jag  börjar faktist tröttna på den där kan du vissla johanna eller va den nu heter. Inte alls bra! uscha. borde bytas ut eller något hehe. efter det så åt vi julmiddag, Galet mycket mat. Ni skulle ha sett =)
Sen väntade vi .. och väntade och tillslut kom tomtarna och vi fick öppna paketen :) Och nu är de ett helt år kvar tills nästa jul! Men nu taggar vi nyår. 2009 kommer bli ett bra år tror jag! =)
Hoppas ni har det bra
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0